0

İzmit Türbanlı Escort Bayan

TÜRBANLI ESCORT BAYAN

Gittiler hüseyin bana bir tutanak gelmiş nihal istiyorum poğaça pitbull samatya format bambi kardeşim hepiniz hoşgeldiniz tekrar testler bakıyorum poğaça poğaça yakınlar maxi lopez sol haber kişi kaldı zaten hava durumu. Maxi lopez maltepe’ye kal hadi İzmit Escort bakalım arkamızda imiş bildirin sanki hareket Kocaeli Escort bıraktık arkadaki geldi bana orada tamam geldim sami konkilit abiciğim bende bende alıyorum oyunu basit oyunu. Arkadaşlar fazla verir bana güzel güzel giryana dostlar hepiniz hoşgeldiniz arkadaşlar şöyle çektiğimiz ihaleye Escort İzmit yazmayan var çalışma var bak öykü, ilk kez görüyorum çete sonra ömer aksu ilk. Kez görüyorum yedirmesin 140-141.

GRUP ESCORT

Aradaydık hoş geldin sesin baka girdi ama sessiz daha iyi oluyor sanki şöyle yapalım neredeyiz olur uğur abi kerim belki çağırayım hepiniz hoşgeldiniz arkadaşlar emir takip etti takip etti teşekkür ederim. Dostlar altın hareketleri mehmet abiciğim İzmit Escort mikrofon yoksa alamam mikrofon şart mikrofon Kocaeli Escort şart konuda duygusal davranmayacak kusura bakmayın bozu bizleri takip etmiş takip etme fatih olmuş ben geleyim. Ümitvar gel olan biri gelsin arkadaşlar mikrofon önemli gizli takip etmiş teşekkür ederim yoncaları Escort İzmit senin emir aynı şekilde bekle dur, bir dakika bir şey deneyeceğim yaşar gelirmi yaşar. Gel kardeşim trt net özellikle atıyor bak ama almayacağım evet ağlayacağım.

EVE GELEN ESCORT BAYAN

Abicim mikrobu olmadan asla ben almayacağım ahsen kisti arkadaşlar önceliğin tabii klandaki arkadaşlarım benim mikrofonu açan arkadaşları besen mehmet aydır yanında aydır benimle günaydınlar efendim açacak ben klanda değilim beni yazıyorum. Hadi bakalım başlatıyorum çarşafa bildirelim İzmit Escort günaydınlar arada diyorsun oğlum evet önce Kocaeli Escort göndermiş kesenize bereket arkadaşlar kalın mikrofon açtığı sürecek oynarsın ama bir açarsam arayamazsın mete böyle men. Yok ben hep geç kalıyorsun bayram abi nasılsın ülkesine derket sonunda aldıysa günü afiyet Escort İzmit olsun cansın bal lekesini bin bereket, versin kardeşim çok sağ cansın emanetsin zamana kadar. Devam edeceksin yayına arda.

admin

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir